خودرو mvm 315 پلاس 2022-01-29

ام وی ام 315 پلاس ماشین ام وی ام 315 پلاس : مشخصات ام وی ام 315 پلاس

در مجموع، می‌توان اظهار داشت که با وجود چهره مدرن‌تر ام وی ام ۳۱۵ پلاس، Peugeot 207i به‌واسطه بهره‌مندی از میراث ظاهری ۲۰۶، اندکی عامه‌پسندتر به‌نظر می‌رسد و جلوه تقریبا خوشایندتری در بخش طراحی بیرونی از خود بروز می‌دهد. وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودرو‌ها را انجام بدهیم.

برای بخش جانبی تغییرات بسیار جزئی در نظر گرفته شده است؛ در واقع طراحان راهنمای روی گلگیرها را به روی آینه منتقل کردند و رینگ‌های خودرو نیز اکنون از طرح جدیدی بهره می‌برند. با توجه به محدودیت ظرفیت ثبت نام، فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما جهت ثبت نام قطعی با شما ارتباط برقرار کنند. با توجه به محدودیت ظرفیت ثبت نام فرم را پر کنید تا کارشناسان ما جهت ثبت نام قطعی باشما ارتباط برقرار کنند. با توجه به محدودیت ظرفیت ثبت نام، فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما جهت ثبت نام قطعی باشما ارتباط برقرار کنند.

مقایسه ام وی ام 315 پلاس با پژو 207i از نظر تجربه رانندگی

چراغ‌های جلوی خودروی MVM 315+ با قابلیت امکان تنظیم ارتفاع نور؛ افق روشنایی گسترده‌ای را در سطح جاده برای راننده و سرنشینان فراهم می‌کند. در بخش عقب خودرو نیز یک دیفیوزر با دو جای خروجی اگزوز غیر واقعی در سپر به چشم می‌خورد که توانسته ظاهر خودرو را نسبت به قبل اندکی تغییر دهد. به طور کلی تغییرات ظاهری ام وی ام 315 پلاس نسبت به مدل قبلی جزئی است، اما چنین تغییراتی باز هم توانسته بین نسخه قبلی و جدید تفاوت ایجاد کند. در کل نسل جدید 315 در مقایسه با مدل قبلی ارزش خرید بالاتری دارد اما نوسانات نرخ ارز و تورم موجود و همچتین قیمت 170 میلیون تومانی New315 در زمان درج این مقاله اما و اگر های زیادی برای قیمت گذاری خودرو مذکور به وجود می آورد و باید تا زمان عرضه آن خودرو منتظر قیمت آن باشیم. با در نظر گرفتن تمامی شرایط می توان با اطمینان گفت مدیران خودرو برای این خودرو قیمتی بالای 200 میلیون تومان در نظر خواهد گرفت.

ظرفیت فضای صندوق عقب خودروی ام وی ام 315 پلاس 450 لیتر است، که می‌توان با باز کردن صندلی های عقب فضای صندوق عقب این خودروی هاچ بک را تا 1450 لیتر افزایش داد. جلوپنجره مشبک بزرگ خودروی MVM 315+ با طراحی لانه زنبوری و قرارگیری لوگوی کمپانی مدیران خودرو در مرکز خود، نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. بزرگ بودن جلو پنجره خودروی ام ی ام 315 پلاس نه تنها موجب جذابیت هر چه بیشتر این خودرو شده است، بلکه با امکان انتقال جریان هوا به شکل موثری راندمان سوخت را بهبود می‌بخشد. 315 پلاس با داشتن ابعاد بزرگ‌تر نسبت به رقبا فضای صندوقی برابر با 420 لیتر دارد که با خوابیدن صندلی‌های ردیف دوم به صورت 60/40، این فضا تا رقم قابل توجه 1400 لیتر قابل افزایش است. به این ترتیب 315 پلاس نه تنها یک هاچ‌بک اقتصادی درون‌ شهری است بلکه از نظر فضای نشیمن و حمل بار داخلی از رقبای امروزی خود سرتر است. در بررسی مزایا و معایب ام وی ام 315 باید نگاهی به استهلاک خودرو نیز بیندازیم.

نسخه فیس‌لیفت این خودرو در سال 1394 به بازار عرضه شد و رقابت شدیدتری را با پژو 206 تیپ 5 آغاز کرد، رقابتی که پس از تغییرات قیمت‌ها به نبرد ام وی ام 315 نیو با پژو 207 منجر شد. در نهایت و از سال 1399 شاهد عرضه دومین فیس‌لیفت ام وی ام 315 به بازار بودیم، خودرویی که با پسوند پلاس متمایز شده است و هدف آن به چالش کشیدن پژو 207 اتوماتیک و سایر هاچ‌بک‌های اتوماتیک و اقتصادی بازار است؛ چرا که این خودرو اکنون به گیربکس اتوماتیک مجهز است. چری فولوین / Chery Fulwin یا ام وی ام 315 (آنطور که در ایران شناخته می شود) یکی از ارزانترین خودروهای بازار چین است که نسل اول آن از سال 2001 در چین عرضه شد. در هر دو نسل مدلهای صندوقدار نیز عرضه گردید که به خاطر شکل و طراحی ظاهری آنان خیلی مورد توجه و پسند مشتری ایرانی قرار نگرفت. در سوی دیگر، MVM315 از سال ۱۳۹۱ توسط شرکت مدیران خودرو روانه بازار داخل شده و تاکنون سه نسخه فیس‌لیفت از آن به پارکینگ منازل مشتریان ایرانی راه پیدا کرده است.

سطح کیفی متریال کابین هر دو خودرو، چندان دل‌چسب به‌نظر نمی‌رسد و حتی باید گفت پژو ۲۰۷های جدید نسبت به مدل‌های قدیمی‌تر، شاهد افت کیفیت نیز بوده‌اند. پس از عرضه پژو ۲۰۷ به بازار ایران، برخی مشتریان نسبت به حالت اغراق‌آمیز و نسبتا بزرگ چراغ‌های جلویی این خودرو ابراز نارضایتی کردند و آن را ناهماهنگ با ظاهر سایر بخش‌های بدنه دانستند. نسل اول این خودرو در ایران در سال 1391 توسط مدیران خودرو ارائه شد که دارای موتور 1500 سی سی با قدرت 107 اسب بخار بود و لازم به ذکر است این موتور هنوز نیز بر روی مدلهای فعلی این خودرو مورد استفاده قرار می گیرد. نسل اول مجهز به گریبکس دستی 5 سرعته و رینگ 15 اینچ و سیستم ترمزی مجهز به ABS -EBD که در محور جلو مجهز به دیسک و محور عقب مجهز به ترمز کاسه ای بود. این خودرو دارای استاندارد آلایندگی یورو 4، ایموبلایزر، دو ایربگ برای سرنشینان جلو بود و سیستم صوتی آن دارای درگاه aux – usb بوده است. این هاچ بک چینی می‌تواند ظرف مدت 12.5 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند.

لیست امکانات

تریم داخلی ام وی ام 315 پلاس اکنون با ام وی ام X22 مشترک است و از رنگ‌بندی مشکی و نارنجی بهره‌ می‌برد. استفاده از سبک طراحی جدید در کنار رنگ‌بندی جذاب سبب شده است تا ام وی ام 315 پلاس همچون یک هاچ‌بک اسپرت به نظر برسد. اساسا خودروهای چینی در بازار ایران به امکانات رفاهی مناسب و متنوع شناخته می‌شوند. نمونه بارز این موضوع سیستم تهویه مطبوع دستی خودرو است که در مقایسه با خودروهای هم رده ضعیف‌تر است. در واقع به غیر جدید‌ترین تیپ این خودرو، آپشن‌های رفاهی مدل‌های قدیمی‌تر آن چندان چنگی به دل نمی‌زنند.

مقایسه ام وی ام 315 پلاس با پژو 207i

ام وی ام ۳۱۵ پلاس با اینکه پیشرفت خوبی به نسبت قبل داشته و با گیربکس اتوماتیک نیز عرضه شده، ولی همچنان قیمت بالایی دارد و البته اگر این خودرو مورد پسند شماست، میتواند گزینه خوبی از نظر کیفیت و امکانات به شمار برود. خودروهای چینی با امکانات متنوع خود در بازار ایران توانستند به فروش خوبی دست پیدا کنند و ام وی ام 315 پلاس نیز از امکانات متنوعی بهره می‌برد. در واقع ام وی ام 315 پلاس برای مشتریانی که خواهان آپشن‌های ایمنی و رفاهی متعددی هستند نسبت به رقبا گزینه بهتری محسوب می‌شود. این خودرو از یک موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی با سیستم زمان‌بندی متغیر سوپاپ‌ها بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 107 اسب بخار و گشتاور 140 نیوتن‌متر را به تولید برساند که نسبت به سایر رقبا در سطح مناسبی قرار دارد.

دوربین عقب خودروی ام وی ام 315 پلاس با خطوط کمکی پویا در مانیتور می‌تواند فواصل شما را با موانع موجود در پشت خودرو به شما نمایش دهد و در راحت‌‌تر پارک کردن خودرو به شما کمک کند. طراحی بدنه خودروی MVM 315+ همچون قفسی مستحکم و ایمن به صورت 360 درجه از راننده و مسافران محافظت می‌کند. در ساخت بدنه خودروی ام وی ام 315 پلاس از فولاد با مقاومت بالا استفاده شده است که در تصادفات از نقاط مختلف قابلیت جذب ضربات و تامین حداکثر ایمنی سرنشینان را دارا می‌باشد. طراحی خودروی MVM 315+ مجهز به مهندسی عایق صدا می‌باشد که این امر باعث جلوگیری از صداها و لرزش‌های ناهنجار بیرونی به داخل خودرو شده است و محیطی آرام و دلنشین را برای سرنشینان خود فراهم می‌کند. رینگ آلمینیومی 15 اینچی تایرهای خودروی MVM 315+ با برش الماسی به گونه‌ای طراحی شده است که بسیار پویا به نظر می‌رسند و در عین سادگی، جلوه‌ای اسپرت را به بیننده القا می‌کند. آینه‌های بغل برقی خودروی خودروی ام ی ام 315 پلاس با زاویه دید بی‌نظیر خود به فناوری‌هایی همچون جمع شدن اتوماتیک، بخارزدایی خودکار و چراغ‌های راهنمای LED ترکیب شده است، که نشان‌دهنده به کارگیری تکنولوژی روز دنیا است.

این مجموعه با تجریه‌ی هزاران همراهی در خرید و با ارائه‌ی خدمات همه جانبه‌ی خودرویی، در مسیر خلق بهترین تجربه‌ی ممکن از خرید و فروش، کنار شماست. پژو 207i در تست ایمنی موسسه اروپایی یوروانکپ حاضر نشده است؛ اما 206 (مدل 2000) که تفاوت ساختاری چندانی با 207 ندارد، موفق به کسب چهار ستاره ایمنی در بخش امنیت سرنشینان بزرگسال از موسسه مذکور شده است. در طرف دیگر، MVM315 نیز ۴ ستاره ایمنی در تست تصادف موسسه C-NCAP چین اخذ کرده است که البته استانداردهای آن در مقایسه با موسسه اروپایی یوروانکپ، بسیار سطح پایین‌تر ارزیابی می‌شود. کافه خودرو با هدف اطلاع رسانی دقیق و به روز در حوزه صنعت خودرو برپا شده و در نظر دارد اطلاعات کامل مورد نیاز برای خریداران و مالکان خودرو را در اختیار آنها قرار دهد. سان‌روف برقی دوحالته خودروی ام وی ام 315 پلاس با فشردن یک دکمه به آسانی باز می‌شود و به شکل تاثیرگذاری گردش هوا در داخل خودرو را تضمین می‌کند. همچنین حسی دلنشین از تماشای مناظر خارق‌العاده بیرون را برای شما فراهم می‌کند.

نظرات کاربران لغو پاسخ

محصولی که با عرضه و استقبال اندک در بازار ایران به رغم پیش‌بینی‌ها موفقیتی نداشت. نسل نخست ام وی ام 315 در زمانی به بازار عرضه شد که پژو 206 حاکم بی چون و چرا در بخش هاچ‌بک‌های اقتصادی بود. در همین زمان نسل اول ام وی ام 315 موفق شد به واسطه طراحی متفاوت و برخی امکانات رفاهی، مورد توجه برخی مشتریان قرار بگیرد.

نماینده مدیران خودرو در این رقابت ام وی ام 315 بوده است، خودرویی که تاکنون میزبان دو نسل از آن بوده‌ایم و اکنون نسخه بهینه شده نسل دوم آن با نام ام وی ام 315 پلاس توسط این شرکت عرضه شده است. یکی از مهم‌ترین بحث‌ها در زمینه مزایا و معایب ام وی ام 315، سیستم ایمنی آن است. به همین دلیل نمی‌توان انتظار عملکرد عالی سیستم‌های ترمز خودروهای جدید را از آن داشت. اهل فن معتقدند که سیستم ترمز 206 در مقایسه با ام وی ام 315 عملکرد بهتری دارد.

مدیران خودرو برای ظاهر ام وی ام 315 پلاس تغییرات زیادی را نسبت به قبل در نظر نگرفت، اما کابین آن نسبت به قبل با تغییرات زیادی همراه شده است. طراحان بروزرسانی‌های زیادی را برای بخش داخل این هاچ بک چینی در نظر گرفتند و توانستند آن را نسبت به قبل متفاوت سازند. ام‌وی‌ام 315 پلاس در بخش آپشن‌های رفاهی و ایمنی ارائه شده نیز هم اکنون در اوج خود قرار دارد. این خودرو برای اولین بار سبک طراحی نوین داشبرد و تریم دو رنگ داخلی را در تاریخ حضور خود در بازار ارائه داده است. برخلاف ظاهر خارجی ام وی ام 315 پلاس که تغییر چندانی را در مقایسه با نسخه پیشین دریافت نکرده بود، در کابین شاهد بروزرسانی‌های متعددی هستیم و می‌توان گفت که ظاهر داخلی این خودرو کاملا دگرگون شده است.

هنگامی که وسیله نقلیه در حالت خطر قرار می گیرد به طوری که ممکن است منجر به انحراف از مسیر تعیین شده رانندگی شود، سیستم ESP به ABS و EBD و غیره دستور می‌دهد در چرخ مربوطه مداخله کنند تا موجب حذف یا کاهش وضعیت خطرناک و حفظ ثبات بدنه گردد. سیستمESP به دلیل عملکرد عالی، ایمنی سرنشینان را در هنگام رانندگی به خوبی تضمین می‌کند. راهنما روی گلگیرها به آینه منتقل شده است و رینگ‌های خودرو نیز از طرح جدیدی برخوردار هستند. در قسمت عقب خودرو نیز یک دیفیوزر با دو جای خروجی اگزوز غیرواقعی به سپر افزوده شده‌اند که چهره خودرو را اندکی متفاوت‌تر از نسخه قبلی جلوه می‌دهند. در مجموع می‌توان گفت که تغییرات ظاهر خارجی ام وی ام 315 پلاس نسبت به ام وی ام 315 نیو اندک بوده است، با این حال این دو خودرو از یکدیگر قابل تمایز هستند. در طول مدت رانندگی با این خودرو هیچ‌گونه مشکلی از بابت دید در ناحیه جلو نخواهید داشت؛ اما دید عقب این خودرو خیلی مناسب نیست.

معرفی کامل ام وی ام 315 پلاس از مشخصات فنی تا آلبوم عکس و قیمت +mvm 315

بنابراین دعوت می‌کنیم که با دقت زیاد نکاتی که در این بخش از مطلب مزایا و معایب ام وی ام 315 ذکر می‌کنیم، توجه نمایید. یکی از بهترین موضوعات در تجربه رانندگی با ام وی ام 315 بدون تردید، سیستم تعلیق نرم آن است. این موضوع در احساس راحتی برای راننده در طول نشستن پشت فرمان خودرو اهمیت زیادی دارد. البته سیستم تعلیق نرم خودرو تا حدی روی هندلینگ این خودرو تاثیر منفی گذاشته است که در ادامه بیشتر به آن می‌پردازیم. در آخرین فیس لیفت خودروی ام وی ام 315؛ کنسول مرکزی این خودرو چهره‌ای بسیار جذاب و اسپرت به خود گرفته است. کمپانی ام وی ام کنسول مرکزی خودروی MVM 315+ را به طور کامل تغییر چهره داده و ظاهری بسیار متفاوت‌تر و خاص‌تر از قبل را برای این خودرو رقم زده است.

315 که در نسخه سدان هم به تولید رسیده بود، امروز سومین نسل خود را بر خط تولید شرکت مدیران خودرو و بازار کشور تجربه می‌کند و بیش از هر زمان دیگری در بازار ایران جا افتاده است. ام وی ام 315 پلاس دومین فیس‌لیفت انجام شده روی این هاچ‌بک اقتصادی است و طراحان در مراحل توسعه آن تمامی تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا ظاهر خودرو با کمترین هزینه ممکن اصلاح شود. افزودن جلوپنجره و چراغ‌های روشنایی در روز به همراه سپر جدید، سهم به سزایی در تغییر چهره جلو داشته‌اند. طبیعی است که در مقایسه با یک خودرو داخلی مانند پژو 206 بازار دست دوم ام وی ام 315 وضعیت ضعیف‌تری داشته باشد.

حتما قبل از تصمیم‌گیری نهایی برای خرید این خودرو، نظرات تعدادی از صاحبان آن را نیز جویا شوید. حتما هنگام خرید ام وی ام 315 دقت کنید که کدام مدل این خودرو را انتخاب می‌کنید. از نظر مشخصات فنی و پیشرانه آسوده خاطر باشید؛ چراکه یکی از معایب ام وی ام 315 در مدل‌های مختلف، ثابت بودن توانایی فنی آن‌هاست. در کابین خودروی MVM 315+، دو کیسه هوا برای سرنشینان جلو با عملکرد قابل اطمینان وجود دارد. در صورت وقوع صانحه، ایربگ‌های خودروی ام وی ام 315 پلاس نیروی ضربه را به طور مساوی روی سر و سینه سرنشینان توزیع می‌کنند تا از برخورد مستقیم سرنشینان با بدنه خودرو جلوگیری شود و از آسیب راننده و سرنشینان جلوگیری شود. خودروی MVM 315+ مجهز به دوربین عقب برای تشخیص فاصله از موانع تعبیه شده است که می‌تواند برای کمک به راننده در مشاهده عابران پیاده، وسایل نقلیه، حتی حیوانات خانگی در عقب خودرو به کار رود.

مدل فیس لیفت این خودرو در سال 1394 روانه بازار شد و توانست بهتر از قبل با پژو 206 تیپ 5 به رقابت بپردازد. مدیران خودرو در سال 1399 دومین فیس لیفت ام وی ام 315 را با پسوند پلاس به بازار عرضه کرد این خودرو با هدف رقابت بهتر با پژو 207 اتوماتیک و سایر هاچ بک‌های اتوماتیک و اقتصادی طراحی شد؛ چرا که این خودرو در این نسخه از گیربکس اتوماتیک نیز بهره می‌برد. ایجاد تنوع و ارائه نسخه‌های فیس لیفت شده و نوین محصولات چری در بازار ایران از همان ابتدا از مهم‌ترین وجه تمایز‌های شرکت مدیران خودرو در مقایسه با سایر خودروسازان داخلی بوده است. در نتیجه نسل سوم 315 با نام 315 پلاس در حالی روانه بازار شده است که رقبای آن از سایر خودروسازی‌های وطنی، طی یک یا دو دهه گذشته دستخوش هیچ تغییرات ظاهری و فنی بارزی نشده‌اند.

در نتیجه داشبرد و فرمان سه شاخه اسپرت کاملا جدید مجهز به کلید‌های کنترلی سیستم کروز کنترل و سیستم مولتی مدیا، طراحی بسیار مدرن‌تر و زیباتری دارد که مخصوصا با تریم دو رنگ داخلی جلوه‌ای بسیار دلپذیرتر یافته است. نشانگرهای پشت فرمان از یک نمایشگر LCD به عنوان کامپیوتر سفری و دو نشانگر آنالوگ دوزنقه‌ای برای سرعت لحظه‌ای و دور موتور تشکیل شده است که در جهت خلاف یکدیگر حرکت می‌کنند. هر چند این خودروی سواری در دو مدل سدان و هاچ‌بک وارد ایران شد؛ اما در حال حاضر تقریبا پیدا کردن مدل سدان آن مانند یافتن سوزن در انبار کاه است. تا قبل از سال 1395 گروه مدیران خودرو، ام وی ام 315 را در دو مدل ساده و اسپرت به‌فروش می‌رساند. در سوی دیگر میدان، MVM315 پلاس دست به یک خانه‌تکانی اساسی زده و کل مجموعه داشبورد و غربیلک فرمان را به‌ طور کامل تغییر داده است. سبک طراحی داخلی 315 پلاس زیباتر است و المان‌های جوان‌پسندانه و نوین بیشتری در آن مشاهده می‌شود.

ام وی ام 315 پلاس تنها هاچ بک مدیران خودرو است که سال ها است در بازار خودرو ایران عرضه شده و رقیب جدی محصولاتی مثل پژو 206 یا پژو 207 محسوب می شود. اما مدیران خودرو همواره سعی کرده تا با ارایه شرایط فروش خوب و همچنین اقساط های بلند مدت، کارت برنده جذابی را برای خریدار ارایه دهد. MVM 315 یکی از قدیمی‌ترین و در عین حال پرفروش‌ترین خودروهای شرکت مدیران خودرو در بازار ایران است. کمپانی چینی چری این خودرو را نخستین بار در سال 2009 رونمایی کرد و با نام چری فالوین 2 در بازار چین و سایر کشورها به‌فروش رساند. مدیران خودرو در سال 1391 نخستین مدل ام وی ام 315 را در ایران مونتاژ و روانه بازار کرد. در طول سال‌های دهه 90 شمسی مدل‌های مختلفی از این خودرو توسط ام وی ام روانه بازار شد؛ اما مدل فیس لیفت MVM 315 بیشترین توجه را به خود جلب کرد.

معمولا وقتی بحث کارشناسی به میان می‌آید، نمی‌توان با قطعیت یک خودرو را رد یا تایید کرد. بلکه باید عملکرد آن را در بخش‌های مختلف به‌تفکیک زیر ذره‌بین برد تا در نهایت قضاوت منطقی صورت بگیرد. خودرویی چینی که بیش از یک دهه از حضور آن در ایران می‌گذرد و به همین دلیل می‌توان نگاه کارشناسی دقیقی به نقاط ضعف و قوت آن انداخت. اگر هنوز بین خرید MVM 315 و سایر رقبای هم‌رده آن مردد هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید. سایر بخش‌های بدنه این خودرو چندان دستخوش تغییر نشده‌اند و همان حالت نه‌چندان هیجان‌انگیز گذشته را در برابر دیدگان تماشاچیان ارائه می‌دهند.

این تغییر به وضوح سبب می‌شود تا موقعیت ام وی ام 315 پلاس در بازار تقویت شود چرا که در حال حاضر هاچ‌بک‌های اقتصادی اندکی با گیربکس اتوماتیک در کشورمان حضور دارند. شتاب رسمی ام وی ام 315 پلاس 12.5 ثانیه عنوان شده است و حداکثر سرعت قابل دستیابی با این خودرو نیز 170 کیلومتربرساعت خواهد بود. همچنین مصرف سوخت ترکیبی ام وی ام 315 پلاس نیز 7.3 لیتر در صد کیلومتر برآورد شده است.

اما در قسمت داخلی تغییرات زییادی را شاهد هستیم به نحوی که داشبورد و تریم داخلی خودرو به کلی تغییر کرده و کاملا مشابه با MVM X22 شده است – با همان تریم جذاب و جوان پسند. زمانی که سرعت شما بیشتر از حد مجاز می‌شود به کمک این سیستم در خودروی MVM 315+، با پیغامی آگاه می‌شوید که باید از سرعت خود بکاهید، همچنین امکان تثبیت سرعت برای راننده در طول یک مسیر یکنواخت را فراهم می‌کند. در خودروی MVM 315+، می‌توانید صفحه نمایش گوشی خود را با یک کابل USB به صفحه نمایش خودرو منتقل کنید. همچنین می‌توانید به راحتی دکمه‌های راهبری روی گوشی همراه خود را با صفحه نمایش خودرو همگام‌سازی کنید و کنترل تلفن همراه خود را از طریق مانیتور خودرو به دست بگیرید. آخرین چیزی که بگم اینه که همین شرکت چینی که خیلیا میان بدمیگن ازش ۳۱۵ ساخته که حتی ماشین آمپر آب ندارهفقط در صورت جوش آوردن یه آلارم رو کیلومتر میده..

خودرو 315 از پلتفرم مشترکی با MVM X22 داشته و حال در مدل پلاس بیش از پیش به آن شبیه شده است. هر چند بهتر بود انتظار داشت مدیران خودرو در بهبود مدل 315 دست به ابتکارات جدیدی بزند ولی به طور کلی تغییرات صورت مثبت و رو به پیشرفت تلقی شده و در صورت قیمت گذاری صحیح و شرایط فروش مناسب و متناسب به بازار می تواند شرایط مدیران خودرو را در بازار بهتر از قبل نماید. بزرگترین تغییر خودرو در بخش آپشن های ایمنی و رفاهی به اضافه شدن ESP یا همان سیستم کنترل پایداری خودرو مربوط می شود. در واقع در اینجا نیز یکی از آپشن های ام وی ام X22 در سال گذشته به آن خودرو اضافه شده بود حال به مدل 315 نیز اضافه شده است. تریم داخلی خودروی ام وی ام 315 پلاس در طراحی جدید خود توسط کمپانی مدیران خودرو با استفاده از ترکیب چرم، دستگیره‌های خوش‌ساخت همراه با روکش کروم براق و تزئینات منحصربفرد بسیار لوکس‌تر شده و محیطی گرم و دلنشین را برای سرنشینان فراهم کرده است. چراغ‌های جلوی خودروی ام ی ام 315 پلاس با الهام از چشمان عقاب؛ ساختاری یکپارچه و اسپرت با لایه‌بندی منحصربفرد را به نمایش گذاشته است.

۲۰۶ از اوایل دهه هشتاد شمسی مهمان بازار ایران شد و پس از حدود دو دهه، هم‌چنان به تاخت‌وتاز خود در کشور ادامه می‌دهد. بااین‌وجود، در سال 1389، شرکت ایران‌ خودرو تصمیم گرفت تا هم‌زمان با ۲۰۶، نمونه فیس‌لیفت آن را در قالب ۲۰۷ و البته با قیمت خودرو گران‌تر به بازار عرضه کند. طراحی نامتقارن داشبرد در مرکز با دو دریچه خروجی سیستم تهویه مطبوع و مانیتور لمسی هشت اینچی سیستم مولتی مدیا تکمیل شده و کنسول میانی به زیبایی به وسط داشبرد متصل می‌شود تا پنل کنترلی سیستم تهویه مطبوع را در دل خود جای دهد.

البته شرکت مدیران خودرو نیز بیکار ننشسته و دست به بازطراحی نمای ظاهری و داخلی MVM315 زده است تا نمایی نسبتا مدرن و مطابق با اصول طراحی خودروهای جدید را برای این محصول قدیمی رقم بزند. بدین ترتیب، چهره MVM315 پلاس به‌واسطه ایجاد تغییر در سپر عقب، چراغ‌های جلو، جلو‌پنجره و سپر جلو، بسیار اسپرت‌تر و هماهنگ‌تر از مدل پیشین به‌نظر می‌رسد. این سبک طراحی، ارتفاع نمای جلو 315 پلاس را به شکل چشمگیری افزایش داده است. این مهم به صورت از پیش تعیین شده و به منظور کاهش آسیب وارده به عابران پیاده به هنگام بروز حوادث ناگوار طراحی شده است و یک تغییر در راستای افزایش ایمنی به شمار می‌آید که در عین حال ظاهر جسورتر و خشن‌تری را به خودرو می‌بخشد. تغییرات ظاهری اعمال شده در جلو 315 جدید بزرگ‌ترین تغییرات ظاهری پیاده شده و در عین حال بسیار جزئی است اما تاثیر خود را بر ظاهر این هاچ‌بک جدید به وضوح نمایان می‌کند. همچنین لازم به تاکید است که ساختار ستون‌ها و سقف خودرو به منظور ایمنی بیشتر سرنشینان به هنگام بروز حوادث ناگوار تقویت شده است.

ام وی ام 315 پلاس به عنوان تنها هاچ بک مدیران خودرو در بازار ایران توانسته طی سال‌های گذشته به رقیب جدی پژو 206 و پژو 207 تبدیل شود. همچنین این خودرو چینی با چهره متفاوت و سطح امکاناتی بالاتر نسبت به این دو محصول ایران خودرو موفق شد سهم زیادی از بازار را به خود اختصاص دهد. تغییراتی که در 315 پلاس پیاده شده است به نمای داخل خودرو نیز راه یافته است. در نتیجه این خودرو در نمای داخل با استفاده از طراحی کاملا جدید داشبرد به طور کلی متحول شده است. این سبک طراحی پیش‌تر در ام‌وی‌ام X22 به کار گرفته شده بود و حالا در شباهت ظاهری بیشتر به برادر کراس اوور خود یعنی X22، در 315 پلاس نیز به کار رفته است.

سهند بخریم یا اطلس؟ مقایسه اطلس و سهند

البته نمونه‌های اتوماتیک آن نیز وجود دارند که این مشکل در آن‌ها وجود ندارد. به همین دلیل برای جابجایی بین دنده‌ها شاید خیلی احساس راحتی نداشته باشید. یکی از مشکلات مشترک ام وی ام 315 با خودروهای داخلی، مواد اولیه بی‌کیفیت مورد استفاده در طراحی بدنه داخلی و داشبورد است. البته این مشکل در رقبای دیگر ام وی ام 315 یعنی پژو 206 و لیفان ایکس 50 نیز وجود دارد. رسیدن به درک درست از معایب یک خودرو در تصمیم‌گیری برای خرید آن اهمیت زیادی دارد.

بخشی از مشکل مربوط به طراحی صندوق عقب و بخشی دیگر نیز به هاچ‌بک بودن آن ارتباط دارد. البته پس از مدتی نشستن پشت فرمان ام وی ام 315 به این شرایط عادت خواهید کرد. خودروی MVM 315+ مجهز به پیشرانه ۱.۵ لیتری (۱۴۹۷ سی سی) ۱۶ سوپاپه می‌باشد که حداکثر توان خروجی برابر با ۱۰7 اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه و نهایت گشتاور حاصل نیز معادل ۱40 نیوتن‌متر می‌باشد که در دور موتور 3000 در اختیار راننده قرار خواهد گرفت.

اما در حال حاضر این خودرو در بازار ایران معامله می‌شود و حتی برای خرید لوازم یدکی آن نیز خیلی به زحمت نمی‌افتید. با توجه به آنچه درباره مزایا و معایب MVM 315 برشمردیم، زمان تصمیم‌گیری فرارسیده است. روی‌هم‌رفته ام وی ام 315 یک خودرو سواری خانوادگی نسبتا مناسب برای رانندگی شهری به حساب می‌آید. در بین معایبی که برای این خودرو برشمردیم، به جز سیستم ترمز ضعیف مابقی موارد در خودروهای هم‌رده قیمتی آن نیز تقریبا به چشم می‌خورند. حداکثر قدرت موتور این خودرو 107 اسب بخار و همچنین بالاترین گشتاور آن نیز 140 نیوتن متر است. بر این اساس باید توجه داشته باشید که با خودرویی کاملا معمولی از نظر مشخصات فنی روبه‌رو هستید.

این موتور حداکثر 107 اسب‌بخار قدرت و 140 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند که با توجه به رده‌بندی خودرو و سایر رقبای موجود در بازار، این ارقام رضایت‌بخش هستند. شرکت مدیران خودرو تصمیم دارد به زودی فیس لیفت جدید هاچ بک محبوب و پر طرفدار خود یعنی 315 را وارد بازار کند. یکی دیگر از بخش‌هایی که رقیب چینی بر حریف فرانسوی چیره می‌شود، ظرفیت فضای داخلی به‌ویژه صندلی‌های عقب آن است که به دلیل بهره‌مندی از فاصله محوری بزرگتر، محیطی جادارتر به سرنشینان خود اهدا می‌کند. درمجموع، باید عنوان داشت که کابین ام وی ام ۳۱۵ پلاس به دلیل بهره‌مندی از طراحی نسبتا مدرن و فضای بیشتر، برنده مقایسه Peugeot 207i با MVM 315 پلاس در بخش طراحی داخلی خواهد بود. هم‌چنین گرچه مدیران خودرو در بخش فنی دست به ترکیب پیشرانه نزده است، اما با ارائه جعبه‌دنده چهارسرعته اتوماتیک و اضافه‌کردن برخی آپشن‌های رفاهی کاملا جدید به لیست امکانات 315 پلاس، به ارتقای این هاچ‌بک محبوب پرداخته است.

در خصوص قیمت رسمی و نهایی این خودرو مطمینا تا زمان رونمایی آن باید منتظر ماند، اما می توان بازه حدودی آن را حدس زد. نخست به دلیل استفاده از گیربکس اتومات در مدل پلاس می توان اختلاف قیمت حداقل 20 میلیونی را از این لحاظ انتظار داشت. تغییرات صورت گرفته و آپشن اضافه شده بر روی این خودرو را نیز که اضافه کنیم و افزایش قیمت کلی خودرو در سال 99 تا زمان عرضه این محصول را نیز که اضافه کنیم می توان انتظار داشت این خودرو نسبت به مدل قبلی حداقل 30 تا 40 میلیون بالاتر قیمت گذاری شود. مدل فعلی 315 در حال حاضر (آخر فروردین 1399) 151 میلیون قیمت گذاری شده است. ام وی ام 315 چند سالی است که از سوی مدیران خودرو به بازار ایران عرضه شده و تاکنون شاهد حضور دو نسل از آن در خیابان های کشور بوده ایم. این خودرو که مانند دیگر محصولات مدیران خودرو متعلق به شرکت چری چین بوده و در ایران مونتاژ می شود در سرزمین مادری خود با عنوان چری Fullwin شناخته می شود اما در ایران با برند MVM وارد بازار شده است.

در واقع تریم داخلی ام وی ام 315 پلاس از تریم داخلی ام وی ام ایکس 22 گرفته شده و اکنون با رنگ‌بندی مشکی و نارنجی جذاب‌تر از قبل به نظر می‌رسد. همچنین طراحان با استفاده از سبک طراحی جدید به همراه رنگ‌بندی جذاب توانستند این خودرو را به یک هاچ بک اسپرت تبدیل کنند. تغییرات در نمای جانبی در ریم‌های آلومینیومی آلیاژی 15 اینچی با طراحی جدید و آینه‌های جانبی مجهز به چراغ‌ راهنما مستقل دیده می‌شود. سپر عقب 315 نیز در هماهنگی با نمای جلو خودرو دستخوش تغییرات ظاهری مشابه شده است و حالا با دربر گرفتن خط جانبی گلگیرهای عقب و استفاده از تزئینات کرومی و دفیوزر، در تناسب و هماهنگی کامل با نمای جلو خودرو است.

در بین موتورهای داخلی، TU5 که روی پژو 206 و پرشیا نصب می‌شوند تقریبا مشخصات یکسانی با موتور MVM 315 دارند. برخی از رانندگان این خودرو از مشکل صدای زیاد موتور در کابین نیز گلایه‌مند هستند. صحبت درباره مزایا و معایب خودروها همواره یکی از چالش‌برانگیز‌ترین بحث‌ها در بین علاقه‌مندان به این حوزه است.

مشتریان گرامی قادر خواهند بود با مراجعه به وب سایت تهران خودرو، از انواع خودروها، قیمت روزخودرو ها و همچنین شرایط فروش اقساطی ایران خودرو اطلاع پیدا کنند. در صورت لزوم در تماس با کارشناسان مجموعه ما راهنمایی های لازم را در رابطه با فروش اقساطی تمامی خودروهای ایران خودرو کسب نمایند. در نمای جانبی خودرو نیز سعی شده با استفاده از خطوط هندسی، جلوه زیباتری برای آن ایجاد شود. در مجموع مانند سایر خودروهای چینی، ام وی ام 315 نیز نمره قابل قبولی دریافت می‌کند. غربیلک فرمان نسبت به گذشته حالتی جذاب‌تر دارد و به همراه کلیدهای کنترل، تا حدودی مجلل‌تر جلوه می‌کند. رودری‌ها نیز تفاوت چندانی با ۲۰۶ ندارند و تقریبا همان فرم قدیمی را در معرض دید قرار می‌دهند.

در این مطلب به معرفی MVM 315 شرکت مدیران خودرو و شرح تغییرات و مدل ها و تیپ های مختلف آن تا جدیدترین نسخه MVM 315 پلاس می پردازیم. در طراحی بیرونی، قسمت جلو خودرو (سپر و جلوپنجره) تغییرات داشته و سعی شده با خودروهای امروزی تر و نسل جدید طراحی های خودرو همخوانی بیشتری داشته باشد که مشخصه اصلی آن جلوپنجره بزرگتر است. خودروی MVM 315+ مجهز به سیستم نظارت بر فشار باد تایرهای دیجیتالی TPMS است که می‌تواند وضعیت تایر خودرو را به طور خودکار کنترل کند و هنگامی که دما و فشار تایرها غیرطبیعی است، از طریق داشبورد هشدار دهد و رانندگی ایمنی را تضمین کند.

همچنین مشابه نسل گذشته دیسپلی جدید 8 اینچی این نسل امکان اتصال موبایل به سیستم صوتی و مشاهده محتویات موبایل بر روی دیسپلی خودرو Mobile Mirror Link و ساپورت GPS در کنار قابلیت پشتیبانی DVD, MP3, SD را برای سرنشینان به ارمغان می آورد. بزرگترین تغییر صورت گرفته بر روی این خودرو تجهیز آن به گیربکس اتوماتیک مشابه MVM X22 است. در حالی که تقاضا برای خودروهای اتوماتیک با توجه به مشکلات ایران خودرو و سایپا در عرضه چنین محصولاتی بسیار بالا رفته، این اقدام مدیران خودرو کاملا متناسب با نیاز بازار است، هرچند قیمت خودرو را نیز مسلما بالا می برد.

پژو ۲۰۷ جدید نسبت به مدل قبلی خود تحولات چندانی را در بخش طراحی داخلی تجربه نکرده و مواردی هم‌چون غربیلک فرمان جدید و نمایش‌گر داشبورد به آن اضافه شده است. طرح داشبورد ۲۰۷ در مقایسه با محصولات روز، چندان زیبا و خوش‌فرم به‌نظر نمی‌رسد؛ اما وقتی آن را با تولیدات هم‌رده داخلی مقایسه می‌کنیم، می‌فهمیم که نباید زیاد نسبت به‌ ظاهر قدیمی داشبورد Peugeot 207i عیب‌جویی کرد. ام وی ام ۳۱۵ پلاس پس از عرضه ام وی ام ۳۱۵ نیو، در نهایت، در سال ۱۳۹۹ معرفی و عرضه شد و تا سال ۱۴۰۰ عرضه شد.ام وی ام ۳۱۵ پلاس از نظر طراحی و امکانات دچار تغییراتی شد که نسبت به قبل خود بهتر شد و فقط هم با گیربکس اتوماتیک عرضه شد.در ادامه به بررسی مشخصات ام وی ام ۳۱۵ پلاس میپردازیم. این هاچ بک چینی از لحاظ چهره و آپشن نسبت به رقبای خود در سطح بالاتری قرار دارد، اما کیفیت ساخت و متریال کابین آن مناسب نبوده و پس از چند سال مالکان با کاهش کیفیت آنها مواجه می‌شوند. هرچند رقبای این خودرو نیز از لحاظ کیفیت در سطح بسیار بالایی قرار ندارد، اما مدیران خودرو طی سال‌های اخیر با شرایط فروش مناسب و اقساط بلندمدت توانسته نگاه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند. رانندگان جاده در بررسی مزایا و معایب ام وی ام 315 روی موضوع شتاب‌گیری خیلی حساس هستند.

استفاده از تریم تزئیناتی دو رنگ نارنجی مشکلی و متریال متمایز بخش میانی و افقی داشبرد کمک شایانی به افزایش جلوه و زیبای نمای داخلی 315 پلاس کرده است که حالا و در این نسل از همیشه بیشتر است. روکش چرمی صندلی‌‌ها و رودری‌های خودرو با دوخت اسپرت و تریم دو رنگ نارنجی/مشکی نیز در ارائه جلوه بسیار جذاب‌تر نمای داخلی 315 پلاس نقش اساسی ایفا می‌کند. مدیران خودرو اولین بار خودرو 315 را در سال 1391 روانه بازار ایران کرد تا بازار راکد خودروهای هاچ‌‌بک اقتصادی کشور را وارد رقابتی نوین کند. این خودرو با افزوده شدن به سبد هاچ‌بک‌های کشور، بازاری که نزدیک به یک دهه بدون تحرک و تنوع بود را به چالش کشید و رنگ و لعاب جدیدی به این سبد محبوب تولید داخل داد. در فهرست مزایا و معایب MVM 315 نمی‌توان از کنار مصرف سوخت این خودرو به‌سادگی عبور کرد. هرچند در مقایسه با خودروهای روز دنیا مصرف بالاتری دارد؛ اما نسبت به خودروهای حاضر در بازار ایران عملکرد مناسبی را از این حیث نشان می‌دهد.

مشخصات فنی ام وی ام 315 پلاس

آینه‌های برقی، سانروف، چراغ‌های مه‌شکن جلو و عقب، سیستم نمایشگر 7 اینچی لمسی، صندلی چرم، سنسور و دوربین دید عقب و فرمان برقی از جمله مهم‌ترین امکانات این خودرو هستند. البته همان طور که اشاره کردیم، بسیاری از این امکانات مانند فرمان برقی صرفا در فول‌ترین تیپ MVM 315 یعنی مدل پلاس آن قرار دارند. هر دو خودروی Peugeot 207i و MVM315 پلاس، بسته به سلیقه شما، می‌توانند خودرویی مناسب و برنده این رقابت نزدیک تلقی شوند. پژو ۲۰۷ آی به‌عنوان یک محصول پرفروش، از طراحی ظاهری نسبتا اسپرت و جذابی سود می‌برد که ضمن ارائه هیجان سواری بالاتر، پرستیژ قابل قبولی را نیز برای دارندگان خود به همراه می‌آورد. از سوی دیگر، ام وی ام ۳۱۵ پلاس با ظاهر جدید و طراحی داخلی نسبتا مدرن به‌همراه سواری نرم و کابین جادارتر، می‌تواند گزینه بهتری برای خانواده‌ها باشد. محبوبیت هاچ‌بک‌های اقتصادی در بازار ایران بر کسی پوشیده نیست و هر خودروساز کوچک و بزرگی که وارد عرصه خودروسازی در کشورمان می‌شود، تلاش می کند تا یک یا چند محصول را در این بخش به بازار عرضه کند.

این خودرو که از گیربکس اتوماتیک برخوردار بود، آپشن‌های بیشتری را نیز در خود جای داد. در واقع MVM 315 پلاس را می‌توان فیس لیفت شایسته‌ای از این خودرو چینی محبوب دانست. همان‌طور که در بخش فنی اشاره شد، قوای محرکه پژو ۲۰۷ و ۳۱۵ مشابهت فراوانی نسبت به یکدیگر دارد و نمی‌توان برتری محسوسی میان عملکرد این دو خودرو در بحث شتاب و چالاکی مشاهده کرد. با این وجود، سفت‌تربودن سیستم تعلیق Peugeot 207i سبب شده است تا تجربه رانندگی با آن اندکی اسپرت‌تر به‌نظر برسد و هندلینگی قابل‌قبول‌تر به‌همراه پایداری بیشتر حین عبور از پیچ‌ها، برای هاچ‌بک فرانسوی فراهم باشد.

گیربکس نسبتا ضعیف ام وی ام 315

نسل دوم از سال 1393 همزمان با سایر بازارهایی که شرکت چری در آنان به عرضه خودرو می پردازد به بازار ایران نیز عرضه شد. در نگاه اول طراحی جلو خودرو و داشبورد آن کاملا متمایز از نسل اول به نظر می رسد. همچنین موتور خودرو از لحاظ آلایندگی قادر به رعایت پروتکل استانداردهای یورو 5 گردید.این خودرو در دو تیپ Sport Excellent و Excellent Sport توسط مدیران خودرو عرضه شد که دلیل این نوع نام گذاری گیج کننده برای نگارنده هنوز تعجب بر انگیز است. تیپ اسپرت اکسلنت، مدل فول آپشن این خودرو بود که مجهز به باربند، چراغ خوشامدگویی و سیستم صوتی ویفا دانمارک بود اما اکسلنت اسپرت که مدل پایه بود فاقد موارد مذکور بود که بعد از حذف مدل فول آپشن از تولید صرفا باربند به مدل پایه اضافه گردید و در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد. شرکت مدیران خودرو در سال 1399 تصمیم گرفته است ام وی ام 315+ را به بازار عرضه کند.

{

جهت خرید اقساطی خودروی MVM 315 پلاس با تحویل فوری کلیک کنید

|}

سلام به همه دوستان محترم من بین این ماشین و لیفان ایکس ۵۰(دنده ای) گیر کردم.ممنون میشم یه راهنمایی کنید. سلام خدمت همه دوستان من بین این ماشین و لیفان ایکس ۵۰(دنده ای)گیر کردم ممنون میشم راهنمایی کنید. چهار پنجره خودروی MVM 315+، به صورت برقی می‌باشند و با دکمه‌های تعبیه شده بر روی درب‌ها امکان باز و بسته شدن آنها وجود دارد. به محض تصادف خودروی MVM 315+، ماژول ایربگ فعال شده و سیگنال خروجی برخورد را از طریق گذرگاه CAN ارسال می‌کند، تا زمانی که BCM سیگنال برخورد را دریافت کند، بلافاصله قفل در را باز کرده و به راننده یا مسافر اجازه می‌دهد در اسرع وقت از محیط خطر فرار کند و رهایی یابد.

{

نسل اول MVM 315 در ایران

|}

با توجه به مشخصات فنی پیشرانه ام وی ام 315، نمی‌توان انتظار شتاب‌گیری خیلی زیادی از این خودرو داشت. در آزمایش‌های شتاب‌‌گیری که از این خودرو به عمل آمده، بازه زمانی بین 15 تا 16 ثانیه برای پر کردن سرعت 0 تا 100 به دست آمده است. پژو ۲۰۶ یکی از محبوب‌ترین هاچ‌بک‌های کمپانی Peugeot در سطح جامعه بین‌المللی بود که با طراحی بسیار زیبا و انقلابی خود، بنیان زبان‌های طراحی محصولات جدیدتر کمپانی Peugeot را نیز شکل داد.

نمایشگر کیلومتر خودروی MVM 315+ با نورپردازی خاص و بافت لانه زنبوری به سبکی مدرن دیزاین شده است که شامل اطلاعاتی از قبیل دما، میزان مصرف سوخت، فشار باد تایرها، هشدار تغییر دنده و زنگ خطر مطابق با تکنولوژی‌های روز دنیا می‌باشد. رقبای این خودرو در بازار شامل خودرو های پژو ۲۰۷، جک j4، دنا پلاس اتومات، جک j5 و … میباشد.ارزش خریداین خودرو در بازار کمی قیمت بالایی دارد که در صورت ارزانتر بودن، ارزش خرید بالاتری را خواهد داشت. اینکه این خودرو را با رتبه اول تیپ هاچ بک جهان در سالیان قبل مقایسه کنیم کمی شرم آور هست علت هم به میزان توانایی های صنعت خودرو ایران برمیگردد.اگر عادلانه بخواهیم این خودرو را مقایسه کنیم به نظر بنده مزدا 121 ژاپن بهترین گزینه عادلانه هست. یکی از موضوعاتی که در طول رانندگی با ام وی ام 315 مشاهده می‌کنید، تعویض دنده نه‌چندان راحت است.

تجربه نشان داده است که دیسک و صفحه ام وی ام 315 خیلی زودتر از سایر خودروها تمام می‌شوند. به‌خصوص اگر از بازار دست دوم اقدام به خرید این خودرو می‌کنید، پیشنهاد ما این است که در همان ابتدا برای تعویض دیسک و صفحه اقدام کنید تا با مشکل خاصی روبه‌رو نشوید. از طرف دیگر، MVM315 به‌واسطه برخورداری از پیشرانه ۱.۵ لیتری، توان تولید ۱۰۷ اسب‌بخار قدرت و ۱۴۰ نیوتن‌متر گشتاور را دارد. این خودرو نیز مشابه ۲۰۷ از یک گیربکس چهارسرعته اتوماتیک به‌منظور انتقال نیرو به چرخ‌های جلو بهره می‌برد؛ با این تفاوت که اثری از گیربکس دستی ۵ سرعته در ام وی ام ۳۱۵ جدید مشاهده نمی‌شود. سیستم ESP در خودروی MVM 315+ یکی از مهم‌ترین سیستم‌های ایمنی خودرو می‌باشد که وظیفه آن حفظ پایداری خودرو در تمام شرایط رانندگی مخصوصا هنگام حرکت خودرو در پیچ می‌باشد.


خودرو mvm فونیکس