چرا باید از تبلیغات اینستاگرام استفاده کنید؟2023-05-17
چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟ 13 روش موثر برای دیده شدن
تنوع بالا بدین معنی است که اینستاگرام برای دستیابی به هر هدف بیزینسی که در ذهن دارید؛ مناسبترین گزینه تبلیغاتی را به شما پیشنهاد میکند. در حال حاضر این امکان برای شما فراهم شده است تا 6 هدف برای کمپینهای تبلیغاتی خود تعیین کرده و با توجه به آنها، CTAهای خلاقانهای را برای جذب کاربران خود طراحی کنید. در ادامه این مقاله به بررسی انواع مختلف متدها تبلیغاتی در اینستاگرام میپردازیم. تبلیغات اسپانسری، یکی از ابزارهای پرقدرت اینستاگرام است که با استفاده از آن میتوانید به راحتی و با تاثیرگذاری بالا، محصولات و خدمات خود را به مخاطبان مناسب معرفی کنید. این سیستم تبلیغاتی با استفاده از فیسبوک مدیریت میشود و برای فعالسازی آن نیاز به کارت بانکی ارزی دارید. با تعیین گروه مخاطبین مورد نظر خود، میتوانید تبلیغات خود را به آنها نمایش دهید و بدین ترتیب محبوبیت و فروش خود را افزایش دهید.
نحوه تبلیغ در اینستاگرام با عکس به این صورت است که شما به یک یا چند تصویر با کیفیت نیاز دارید. استوری های اینستاگرام در مدت اخیر جذابیت زیادی داشته اند و اطلاعاتی که Socialmediatoday منتشر کرده حدود 7.2 درصد از دنبال کنندگان صفحه استوری ها را مشاهده میکنند. معمولا این اکانت ها تصویر ندارند و تعداد دنبال کننده های آنها نیز محدود است. البته اینستاگرام موارد دیگری همچون فعالیت آنها را برای فیک شناختن کاربر در نظر میگیرد. عموما پیج های ساخته شده در شبکه اجتماعی اینستاگرام با استفاده از فالوورهای فیک رشد کرده اند.
با وجود این که امکان استفاده از ابزارهای خود برنامه اینستاگرام برای تبلیغ در ایران قابل دسترس نیست، ولی روشهای دیگری وجود دارد که دسترسی به آنها بسیار راحت است. به طور معمول تبلیغ از سمت یک اینفوئنسر یا سلبریتی که به نوعی الگوی فالوورهایش است، اثر بخشتر خواهد بود. برای این کار کافیست به آنالیز پیج خود قبل و بعد از پایان تبلیغات نگاهی بیاندازید. آنالیز دقیق و کامل پیج اینستاگرام خود را میتوانید در بخش آنالیز اینستاگرام نوین هاب ببینید و میزان مشارکت، بازدیدها و… پیج خود را با قبل از تبلیغات و برگزاری کمپین مقایسه کنید. تبلیغات در پیجهای بزرگ اینستاگرام، به این صورت است که شما بنر تبلیغاتی، کپشن و گاهی هشتگهای موردنظر خود را به آنها میدهید و آنها در پیج خود قرار میدهند.
برای تبلیغ در اینستاگرام هیچگونه مبلغ مشخصی تعیین نشده است که ثابت کند بهترین نتیجه را برای شما دارد؛ اما توصیه متا برای شروع تبلیغات در این شبکه، در نظر گرفتن حداقل 5 دلار در روز میباشد. کسب و کارهایی هستند که هر از چندگاهی، کمپینهای تبلیغاتی را در اینستاگرام برگزار میکنند و معمولاً هزینه بالایی نیز برای آن پرداخت میکنند. مثلاً کسب و کارها و فروشگاههای اینترنتی بزرگ مثل دیجیکالا، زیاد این کمپینها را برگزار میکنند. بهطور مثال تخفیفهایی که به مناسبتهای مختلف مثل عید نوروز، شب یلدا و … قرار میدهند را بهصورت گسترده، در پیجهای اینستاگرام تبلیغ میکنند.
اگر برای تبلیغات در اینستاگرام از اینفلوئنسرها استفاده کنید، به نوعی بازاریابی دهان به دهان انجام دادهاید. مخاطبان این افراد از شما خرید نکردهاند و اطلاعی از کیفیت محصولتان ندارند، اما از آنجایی که شخصیت محبوبشان این محصول یا برند را تبلیغ یا از آن استفاده میکند، برای خرید اقدام میکنند. این تبلیغات بر پایه تولید محتوای سوشال مدیا استوارند و انواع فرمت های محتوای تصویری، ویدئویی، صوتی و… را دربرمی گیرند. همچنین برای موفق شدن در این مسیر لازم است استراتژی ها و مخاطبان هدف را مشخص کنید تا نتیجه خوبی بگیرید. چونکه اینترنت نه تنها شما را به بیش از نیمی از جمعیت جهان، بلکه به قلب مخاطبان هدفتان متصل میکند. همچنین، گسترهای بینظیر از روشها و کانالهای تبلیغاتی در دنیای دیجیتال وجود دارد که میتوانید از آنها برای دیده شدن برندتان استفاده کنید.
ابزارهای آنلاین زیادی هستند که نرخ تعامل پیجها را بررسی میکنند. بهتر است پیش از انتخاب یک پیج برای تبلیغ، حتماً نرخ تعامل آن را بررسی کنید. البته این 30 درصد هزینه کارمزد خدمات اپل بوده و ارتباطی به متا ندارد. مهمترین نکته در آموزش تبلیغات در اینستاگرام این است که دسترسی به سرویس تبلیغات صرفاً از طریق اکانتهای حرفهای (Professional) امکانپذیر است و باید اکانت خود را به حرفهای تغییر حالت دهید.
یک تبلیغ چرخوفلک اینستاگرام میتواند بین 2 تا 10 تصویر یا ویدیو داشته باشد. بنابراین چه کسبوکار بزرگی داشته باشید و چه بیزینس کوچکی را اداره کنید، میتوانید یک کمپین مقرونبهصرفه راهاندازی کنید تا مشتریان جدیدی پیدا کرده و فروشتان را افزایش دهید. پس میتوانیم بگوییم که اینستاگرام یک جامعه آنلاین فعال و متنوع با پتانسیل بازاریابی بالا در اختیار شما قرار میدهد. بیشتر مخاطبان این پلتفرم، جوان، فعال و مشتاق برای تعامل و تجربه هستند. برای اینکه در اینستاگرام توسط کاربران بسیاری مورد تمجید قرار بگیرید، نیاز به زمان زیادی خواهید داشت.
این مرحله به شما این امکان را میدهد تا تصمیم بگیرید که تبلیغ شما در کجا به نمایش درآید. این نکته را نیز به خاطر داشته باشید که مشخص نیست اینستاگرام تا چه زمانی مورد استفاده فالوور ایرانی قرار بگیرید. پس تا زمانی که تنور داغه نونتون را بهش بچسبونید و این موقیت طلایی را از دست ندهید.
اگر در حوزه تبلیغات در اینستاگرام برای رشد کسبوکار مبتدی هستید، این راهنما به شما کمک میکند تا حرفهایتر به کار خود ادامه دهید؛ پس با ما همراه باشید. برای تبلیغات به صورت پارتنرشیب باید کسب و کاری که میخواهد تبلیغ ما را انجام بدهد، ما را روی پیج کسب و کارش پارتنرشیپ کند. در تبلیغ به صورت «Partnership» ما و برند مقابلمان یکدیگر را تبلیغ میکنیم.
این اقدام نه تنها به افزایش دسترسی و تعامل با مخاطبان کمک میکند، بلکه باعث افزایش شناخت برند و پیدا کردن دنبال کنندهگان وفادار نیز میشود. خب، فرض کنید که روی پیجتان وقت و انرژی گذاشتهاید و کلی پست جذاب و مفید منتشر کردهاید. وقتی تصمیم به تبلیغ در اینستاگرام میگیرید، باید بدانید کجا تبلیغ خود را قرار دهیم و چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم تا بهترین بازخورد را دریافت شود. اقداماتی که در این مرحله انجام میدهیک، میتواند تعیینکنندهی موفقیت یا شکست یک تبلیغ باشد.
در این مطلب صفر تا صد تبدیل شدن به ادمین اینستاگرام را به طور کامل توضیح داده ایم. لطفا ابتدا وارد سایت شده و وضعیت اشتراک خود را در صفحه پروفایل کاربری چک کنید. شما میتوانید در هر زمان از روز با ما تماس بگیرید و از مشاورهها و خدمات ما بهرهمند شوید. یک نوع از تبلیغات که کمتر انجام میشود، اما بازدهی چشمگیری دارد، تبلیغات همسان است.
اما به این نکته مهم توجه کنید که بهتر است همان چند هشتگ، به موضوع تبلیغ، مرتبط باشد. قصد نداریم در مورد خوب یا بد بودن این کار برای پیج مربوطه صحبت کنیم. فکر میکنید چه اتفاقی برای تبلیغ شما میافتد؟ تبلیغ شما در بین آنها گم میشود و امکان دیده شدن آن توسط مخاطب به شدت کم میشود. البته تبلیغات ویدیویی نیز به ۲ صورت قرار داده میشود، یعنی تبلیغدهنده با صاحب پیج توافق میکند که چطور تبلیغش را قرار دهد. البته میتوان براساس بودجهای که درنظر گرفته شده این نوع تبلیغات را انجام داد.
از آنجا که مردم اغلب به افراد مشهور اعتماد بیشتری دارند، استفاده از تصاویر یا نامهای آنها در تبلیغات میتواند به شرکتها کمک کند تا بازار هدف خود را بهتر معرفی کنند. (به اصطلاح فالوور بیشتری جذب کنید.) در این مقاله از دیجیتارگتینگ 13 روش موثر برای دیدهشدن در اینستاگرام را جمع آوری کردهایم، با ما همراه باشید. چرا، اما باید به جز تعداد فالوور به مشارکت یا اینگیجمنت این پیجها توجه داشته باشید.
در اینجا شما باید سعی کنید توضیح مختصر و مفیدی را در مورد تصویر یا ویدیوی خود قرار دهید تا کاربر، با کلیت کسب و کار یا محصول شما آشنا شود. نوع دیگری از تبلیغات که این مورد نیز بسیار مشاهده میشود، تبلیغات ویدیویی است. به اینصورت که معمولاً یک ویدیوی ۱ دقیقهای یا کمتر، به عنوان تبلیغ قرار داده میشود. بهطور کلی، ویدیوها اگر خوب طراحی شوند و از لحاظ بصری جذابیت بالایی داشته باشند، شانس دیدهشدنشان بیشتر است، چرا که بهطور معمول، توجه کاربران به ویدیو بیشتر از عکس است. سعی کردهام در این مقاله بهطور کامل بحث تبلیغات اینستاگرامی را توضیح بدهم تا بتوانید بیشترین بازدهی را بگیرید. پس در ادامه با من در آکادمی دیام بام همراه باشید تا به آموزش تبلیغات اینستاگرام بپردازیم.
تبلیغ تصویری یا ویدیویی یک روش جذاب برای معرفی محصولات و خدمات شما است. در این نوع تبلیغ، ویدیوهای خلاقانهای تهیه میشود که به طور مستقیم در پیج مورد نظر منتشر میشود. این محتواها معمولا بعد از مدت زمان مشخصی یا رسیدن به تعداد بازدیدهای مورد نظر از پیج حذف میشوند. با استفاده از این نوع تبلیغ، میتوانید به شیوهای جذاب و پویا، محصولات و خدمات خود را به مخاطبان معرفی کنید. در این روش، با استفاده از ابزارها و نرمافزارهای مختلف، میتوانید یک استوری زیبا و جذاب بسازید و محصولات را به کاربران اینستاگرام معرفی کنید. به این ترتیب، میتوانید با استفاده از تصاویر و ویدیوهای جذاب، محصول یا سایت خود را بهتر معرفی کنید و تاثیر بیشتری بر روی مخاطبان خود داشته باشید.
عموما ایرانی ها از این روش برای تبلیغ کسب و کار یا محصول خود استفاده میکنند. در پروسه تبلیغ در اینستاگرام، شما هم میتوانید تبلیغات خود را با کمپینی که از قبل داشتهاید ست کنید؛ هم میتوانید ساخت یک کمپین از صفر را شروع کنید. گرچه تبلیغ در اینستاگرام در شبکه اجتماعی انتشار مییابند، اما روشهای مختلفی برای تبلیغات در اینستاگرام وجود دارد. بنابراین قبل از شروع یک کمپین، ضروری است که در مورد مفاهیم پایهای بازاریابی در این شبکه اجتماعی، مطالبی را فرا گیرید.
در صورتی که پست های این پیج حدود 100 تا 1000 لایک داشته باشند، میتوان تصمیم گرفت که بیشتر کاربران آن فیک هستند. این امکانی است که شما به عنوان تبلیغ کننده یا پیج ناشر میتوانید از آن استفاده کنید. مثلا، به عنوان یک تبلیغ کننده شما میتوانید با پیج هایی که فالوور زیادی دارند ارتباط برقرار کنید. پس از تکمیل مراحل قبل، در نهایت نوبت به آن رسیده است تا تبلیغ جدید خود در اینستاگرام را ایجاد کنید.
- شات کردن (shoutout) در اینستاگرام یعنی شما در صفحهتان یک پست یا استوری منتشر کنید که به معرفی یا تبلیغ صفحه دیگری بپردازد. {
- برندهای معروف مانند TopShop و H&M حداکثر سه بار در روز پست میگذارند. |}{
- بهکارگیری ابزار دیجیتال در تبلیغات یک راه موثر و کمهزینه برای افزایش آگاهی از برند است. |}
- نحوه تبلیغات در اینستاگرام به نوع کسبوکار، مخاطبان و بودجه مشاغل بستگی دارد. {
- قبل از اینکه در سایتهای افیلیت مارکتینگ ثبت نام کنید باید یک موضوع مهم را بدانید. |}
- با این حال، انتخاب اینفلوئنسرها مهم است؛ باید اطمینان حاصل کنید که مخاطبان آنها با محتوای آنها درگیر هستند و مطابق با محصول یا خدمات شما هستند.
بعد از شات شدن، اولین چیزی که بازدیدکنندگان جدید میبینند، محتوای شماست. اگر پستها و استوریهای شما جذاب و مفید نباشند، ممکن است علاقهای به فالو کردن شما پیدا نکنند. سعی کنید شات را در زمانی منتشر کنید که مخاطبان بیشتری آنلاین هستند و احتمال دیده شدن بیشتر است.
به طور کلی ، اینستاگرام سطح تعامل بسیار بالاتری را نسبت به سایر رسانه های اجتماعی ارائه می دهد. شما می توانید با استفاده از اینستاگرام تصویر بهتر و صمیمی تری از عملکرد داخلی شرکت خود به مشتریانتان نشان دهید. به عبارت دیگر تبلیغات با محوریت اینستاگرام می تواند به مشتریان شما تصویر بهتری از چیزی که هستید ارائه دهد. سپس ببینید که کدام یک از آنها میتواند مزایای تبلیغات در اینستاگرام برای شما حاصل کند. دیجی ادز با سالها تجربه در زمینه تبلیغات دیجیتال و اینستاگرام، میتواند بهترین استراتژیها را برای تبلیغات شما طراحی کند.
شاید بتوان به جرات گفت که به جز اینستاگرام هیچ پلتفرمی به چنین موفقیت قابل توجهی نرسیده است. ولی حقیقت این است که هنوز ایدههای مختلفی برای کسب و کار وجود دارد که توسط هیچ فردی به کار گرفته نشده. همچنین تعداد فالوورهای اینستاگرام در حدی هست که بتواند از تعداد افراد بیشتری برای درآمدزایی حمایت کند. در حدود 56 میلیون فالوور اینستاگرام را ایرانیان تشکیل میدهند، اما چگونه میتوان این تعداد فالوور را جذب خود کرد؟ در ابتدا یک پیشنهاد دوستانه برای شما داریم.
برای پستها هم هزینه از 100 هزار تومان برای پیجهای عمومی کوچک تا 50 میلیون تومان برای ماکرواینفلوئنسرها، در گردش است. به طور میانگین هزینه استوری از 25 هزار تومان برای پیجهای عمومی کوچک تا 10 میلیون تومان برای ماکرواینفلوئنسرها متغیر است. هزینه تبلیغات ویدیویی هم یا به صورت ساعتی و روزانه و یا تعداد بازدید ویدیو محاسبه میشود. پیجهای بزرگ اینستاگرام، پیجهای عمومی هستند که فالوورهای بالایی دارند.
به یاد داشته باشید کاربران همیشه از دیدگاهی تازه به محتواها نگاه میکنند و چیزی را مشخص میکنند که شما به آن توجه نکردهاید. در کمپینهای تبلیغات اینستاگرامی نباید همه تخم مرغها را در یک سبد چید. ممکن است لازم باید برای پیدا کردن بهترین روش تبلیغات، روشهای مختلف را تست کنید و بازدهی هرکدام را بسنجید. تبلیغات گسترده اینستاگرام که بر میزان بازدید انبوه کاربران اشاره دارند، عمدتاً در قالب ویدئو ایجاد می شوند و بهترین ایده تبلیغات پیج آموزشی در اینستاگرام به شمار می آیند.
هزینه تبلیغات در اینستاگرام چگونه محاسبه میشود؟
کمپین تبلیغاتی اینستاگرام در میان دیگر پستها و استوریها برای کاربرانی که انتخاب کردهاید تا بخشی از مخاطبان مورد نظر شما باشند، ظاهر میشود. شما میتوانید تنظیمات هدفگیری کاربران خود را با توجه به مواردی مثل موقعیت مکانی، اطلاعات دموگرافیک، علایق و سلیقه آنها تنظیم کنید. با این اعداد، واضح است که تبلیغ در اینستاگرام در جهت رسیدن به بازار هدف و بهبود اهداف کسب و کار، فروش و آگاهی از برند، باید مورد توجه قرار گیرد. مثلاً پیجی که ۱۰۰ هزار فالوور دارد، شاید تعرفه تبلیغات را ۸۰ هزار تومان تعیین کند. باز هم تأکید میکنم که اگر میخواهید تبلیغات مؤثرتری را در اینستاگرام انجام دهید، میتوانید از مشاوره رایگان ما (به صورت تلفنی، ایمیلی و …) استفاده کنید که لینک آن در قسمت بالا قرار دارد.
برای ایده گرفتن میتوانید از مقاله ایده تولید محتوا برای اینستاگرام ما استفاده کنید. اگر چیزی را واقعاً دوست ندارید یا از آن استفاده نکردهاید، بهتر است آن را شات نکنید. مخاطبان خیلی زود متوجه میشوند که آیا معرفی شما واقعی است یا فقط یک تبلیغ معمولی. بهتر است برای راهاندازی یک تبلیغ اینستاگرامی، از برنامههای مختلف و افراد ماهر کمک بگیرید.
رفع محدودیت سنی اینستاگرام (13 سال) و بازیابی پیج سن زیر 13 سال
قبل از شروع به تبلیغ در اینستاگرام، باید اهدافی خود را به دقت شناسایی کنید. آیا هدف شما افزایش فروش، افزایش شناخت برند، جذب مخاطبان جدید یا تقویت رابطه با مشتریان فعلی است؟ با شناسایی اهداف خود، میتوانید استراتژیهای مناسب تبلیغاتی را طراحی کنید. تبلیغات در اینستاگرام به شکل موثر میتواند به افزایش فروش و درآمد کمک کند. با معرفی محصولات و خدمات به صورت جذاب و متناسب با نیازها و مشکلات مخاطبان، احتمال خرید افراد به شدت افزایش مییابد. اینستاگرام با دارا بودن تعداد زیادی کاربر فعال از تمام اقشار و سنین، بازار هدف بسیار گستردهای ارائه میدهد. با توجه به انواع مختلف کاربران و همچنین امکانات تبلیغاتی پیشرفته اینستاگرام، کسب و کارها میتوانند به راحتی به مشتریان مختلف خود دسترسی پیدا کنند.
هر چه تعداد بیشتری از کاربران پستها را لایک، به اشتراک بگذارند و نظرات بگذارند، این نشان دهنده این است که تبلیغ شما در آن صفحه بهتر دیده می شود و بازخورد بیشتری دارد. به عنوان مثال، اگر شما مشاور کسب و کار هستید، نباید بیوی خود را با جملات بی ربط پر کنید، زیرا این توضیحات نمیتوانند مخاطب را جذب کنند. میتوانید از هشتگهای مرتبط و حرفهای برای خود استفاده کنید و در برخی موارد از ایموجیها نیز استفاده کنید تا بتوانید تبلیغات بسیار مؤثر در اینستاگرام داشته باشید. پس از تکمیل سه مرحله آخر، بر روی ادامه کلیک و به قسمت داشبورد تبلیغات بروید. این مکان همان جایی است که محتوای خود را آپلود میکنید، نسخه تبلیغاتی را مینویسید و در نهایت آن را منتشر میکنید.
همچنین به شما امکان میدهد بهترین بلاگرها را برای به دست آوردن نتایج بهتر انتخاب کنید. برای موفقیت در اینستاگرام باید کمپین بازاریابی قوی ایجاد کنید و یا در یک کمپین بازاریابی شرکت کنید. علاوه بر این شما باید کمپین تبلیغاتی اینستاگرام خود را در حین اجرا ویرایش و بهینه کنید! اگر تازه با تبلیغات اینستاگرام شروع می کنید ، تبلیغات خود را به مدیریت اینستاگرام حرفه ای بسپارید تا متناسب با نیازهای شما عمل کند. ما در دیجی ادز خدمات متنوعی از جمله مدیریت کمپینهای تبلیغاتی، طراحی محتوای بصری، تحلیل عملکرد و بهینهسازی کمپینها را ارائه میدهیم.
{تبلیغات اینستاگرام چگونه کار میکنند؟
|}البته اینفلوئنسر انواع مختلفی دارد که در مقاله همه چیز در مورد اینفلوئنسر مارکتینگ آن را بررسی کردهایم. تبلیغات در این روش، معمولاً بازدهی بالایی دارد، تنها به شرطی که حوزه کاری شما با شخص اینفلوئنسر یکی باشد. مثلاً اگر شما برندی در زمینه رب گرجه دارید، تبلیغات از طریق اینفلوئنسری که در زمینه آشپزی فعالیت میکند، مطمئناً بازدهی بالایی دارد. پس این افراد، آماده هستند که شما برای تبلیغات، به آنها پیام بدهید.
در این مقاله راهنمای تبلیغات در اینستاگرام را ارائه دادیم و نکات کلیدی درباره راهاندازی کمپینهای تبلیغاتی در این پلتفرم را بیان کردیم. تبلیغات اینستاگرامی مسیر مشخصی ندارند و لازم است برای هر کمپین استراتژی منحصر به فردی نوشته شود، ایدههای متفاوتی ارائه شود و با روشهایی که شاید مشابه کمپینهای قبلی نیستند، اجرا شود. بهترین روش برای تبلیغات موفق این است که از مشاوران متخصص در این زمینه راهنمایی بگیرید و ایدههای خود را با توجه به راهنمایی این افراد اجرا کنید. احتمالاً شما نیز تبلیغاتی را در برخی از پیجها مشاهده کردهاید که بعضاً خوب طراحی و اجرا شده بودند و برخی نیز چندان جالب نبودند و خیلی زود از کنار آنها گذشتید. اشخاص و کسب و کارها، با اهداف مختلفی تبلیغات خود را در اینستاگرام قرار میدهند.
ویدیوها به قابلیت انتقال اطلاعات به صورت سریع و جذاب ، بسیار خوب هستند. میتوانید از ویدیوها برای معرفی محصولات، آموزش استفاده از آنها را به اشتراکگذاری تجربیات استفاده کنید یا استفاده کنید. تبلیغات حرفهای، تخصصی است که به دانش گستردهای نیاز دارد؛ همچنین برای طراحی و اجرای اصولی آن به خلاقیت و تجربه بالایی نیاز است. از طرف دیگر این کار جزئیات بسیاری دارد که هر آژانس تبلیغاتی از عهده هماهنگی آن برنمیآید. اواخر دهه ۱۹۸۰، نایکی با چالشی بزرگ مواجه بود؛ Reebok فروش بیشتری داشت و نایکی باید سریع کاری میکرد تا از این رقابت عقب نماند.
با این وجود، اگر شما تجربه متفاوتی از تبلیغات پروموشن دارید لطفا آن را برای من و خوانندگان دیجیتالینگ در بخش گپ و گفت تعریف کنید. معمولا تمام کسب و کارهایی که در اینستاگرام فعالیت میکنند، یک پیج اینستاگرامی هم دارند. بنابراین، افزایش فالوورهای پیجشان نیز یکی از هدفهای تبلیغشان به شمار میرود. چون ساخت یک رسانه قدرتمند در اینستاگرام به آنها کمک میکند تا در آینده بستری قوی برای فروش محصولات و خدماتشان داشته باشند.
پس از انجام تمام این مراحل، پست شما توسط فیسبوک بازبینی شده و در صورت عدم وجود مشکل منتشر میشود. توجه داشته باشید برای بررسی عملکرد تبلیغات خود میتوانید از تب Promotions در قسمت پروفایل خود استفاده کنید. برای سفارش این تبلیغات علاوه بر متصل کردن اکانت بیزینسی فیسبوک خود به اکانتی که قصد تبلیغ با آن را دارید، باید نوع اکانت بیزینسی و یا creator اینستاگرام را در اختیار داشته باشید.
در مقاله امروز جی ادز قصد داریم تا به بررسی آموزش تبلیغ در اینستاگرام بپردازیم؛ پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید. هر کسبوکاری که بخواهد فروش آنلاین خود را افزایش دهد، به اینستاگرام روی میآورد، اما برای افزایش درآمد و جلب مشتریان، نیاز به تبلیغات مناسب دارد. برای اجرای کمپین تبلیغاتی سریع و با بازده بالا و اینکه چگونه کسب و کار خود را در اینستاگرام تبلیغ کنیم، میتوانید به دیجیتارگتینگ مراجعه کنید. در دنیای امروز، برای خرید و مشاهده محصولات، بیشتر افراد به جای رفتن به فروشگاهها و پاساژها، از اینستاگرام استفاده میکنند.
این خدمات به شما کمک میکند تا بهترین نتایج را از تبلیغات خود دریافت کنید. فروش محصولات و خدمات، دومین هدف کسب و کارها برای حضور در اینستاگرام به شمار میرود. بسیاری از تبلیغها به طور مستقیم، خرید یک محصول یا سرویس را به کاربران پیشنهاد میدهند. تبلیغ کردن، روشی است که صدای حضور ما را به گوش مشتریان احتمالیمان میرساند. البته به شرط آنکه در جای درستی بایستیم و پیام درستی را به گوش افراد درست برسانیم. وگرنه، فریاد زدنهایمان در یک کورهراه بیمسافر، راه به جایی نمیبرند.در روزگار کنونی ما، بخشی از مشتریانمان در شبکههای اجتماعی – به ویژه اینستاگرام – اردو زدهاند.
اما چرا اینروزها، اینستاگرام بستر مناسبی برای تبلیغات است و این همه کسب و کارهای بزرگ و کوچک، تبلیغات خود را در اینستاگرام قرار میدهند؟ پاسخ به این سوال چندان پیچیده نیست. اینستاگرام بهدلیل قابلیتهای فوقالعاده و تعداد کاربرانی که دارد، میتواند گزینهی بسیار مناسبی باشد. تقریباً بیش از ۳۵ میلیون ایرانی در اینستاگرام فعال هستند که این نشاندهنده اهمیت اینستاگرام و بحث اینستاگرام مارکتینگ است. درج تبلیغ در ساعات مناسب شبانه روز میتواند تاثیر بسزایی در موفقیت و دیده شدن یک تبلیغات اینستاگرامی داشته باشد. انتخاب زمان مناسب برای ارسال تبلیغات به مخاطبان، میتواند باعث افزایش توجه آنها به تبلیغات شما شود. قبل از اینکه به فکر چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم، باشید؛ حتما باید مخاطبان خود را به خوبی شناسایی کنید.
میزان رقابت در صنعت یا نیشهای تبلیغاتی مورد نظر نیز بر روی هزینه تبلیغات در اینستاگرام اثر میگذارد. اگر رقابت برای تبلیغات در حوزه مورد نظر شما زیاد است، هزینه ممکن است بالاتر باشد. مخاطبان با دیدن تبلیغ شما روی آیدی پیج کلیک میکنند و وارد پیجتان میشوند. این اولین ارتباط مستقیم برند شما با مخاطبان تازهوارد است که اطلاعات خاصی درباره برندتان ندارند و ممکن است برای اولین بار نامش را شنیده باشند.
کمپینهای تبلیغاتی میتوانند از انواع مختلفی از تبلیغات، مانند پستهای تبلیغاتی، استوریها، ویدئوها، و تبلیغات کاروسل استفاده کنند تا به نتایج مطلوب برسند. اگر هدف شما افزایش آگاهی از برند، جذب مشتریان جدید، یا افزایش فروش آنلاین است، اینستاگرام میتواند ابزاری بسیار مؤثر باشد. این پلتفرم به شما این امکان را میدهد که تبلیغات خود را بهصورت هدفمند به افرادی که به خدمات یا محصولات شما علاقه دارند، نمایش دهید. بهویژه برای کسبوکارهایی که دارای محصولات بصری هستند (مانند تجهیزات خردهفروشی یا خدمات دیجیتال)، تبلیغات در اینستاگرام میتواند بسیار سودمند باشد. اینستاگرام یکی از بزرگترین شبکههای اجتماعی در جهان است و بیش از یک میلیارد کاربر فعال دارد. این پلتفرم امکان دسترسی به مخاطبان بسیار زیادی را فراهم میکند که میتوانند مشتریان بالقوه کسبوکار شما باشند.
اگر در این زمینه تخصص ندارید، حتماً از مشاوره رایگان ما استفاده کنید. روشهای مختلفی برای تبلیغات اینستاگرام وجود دارد که هر کدام بازدهی خاص خود را دارد. بسته به شرایط کاری یا طبق سلیقه خود، میتوانید از این روشها برای تبلیغات استفاده کنید. فکر نکنید که تبلیغ در اینستاگرام، صرفا یک عکس با یک نوشته بر روی همان عکس است!
چگونه تبلیغات هدفمند در اینستاگرام مخاطبان بیشتری جذب میکند؟